torsdag 24 mars 2016

160324 nr 500 

Barmark 
Akryl på platta, 15x15 cm 

Femhundra inlägg det nu har blivit,
mycket jag målat, förkastat och skrivit 
och visst har jag stressat och svettats och svurit
och långt in på natten bilder beskurit.
Men när jag kört fast och deppat
har jag burits utav er som peppat, 
ni är alla värda stor bukett
men erbjuds blott en blomlös slätt.

Stort tack till alla er som besöker bloggen, 
gillar, kommenterar, inspirerar och på andra sätt 
gör det här till något alldeles fantastiskt roligt.

14 kommentarer:

  1. 500 inlägg är ju lika med 500 tavlor, vilket jag tycker är helt otroligt! Å jag är ju en stolt ägare av "Gurkmejan" och snart en till.

    Stort, stort GRATTIS till 500-hundringen;-) :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket Jubileum!
    Te deum!
    Du levererar i parti och minut
    din kreativitet tar aldrig slut
    Jag är glad över din "Upplysningstid"
    nr 433 - den ger mig frid.
    Lycka till fortsättningsvis
    och stort GRATTIS!

    FemhundringsKram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack för vers och lyckönskan.
      Halvtusenkram!

      Radera
  3. Det grönskar i ditt kreative rike
    där det målas och diktas utan dess like
    En källa att gå till
    känna behaget
    glädjen
    inspirationen
    och en vidgad vy
    Tusen tack för att din blogg finns och för det du ger av dig själv och delar med dig!!
    Stort varmt grattis du begåvade!
    Gå lugnt vidare i färgernas rike!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du läser och kommenterar.
      Guldvärdeskram

      Radera
  4. Jag får framföra ett stort tack för ditt slit och huvudbry! Dina dikter och målerier ger en daglig dos av aha-upplevelse. Grattis till alla de 500!

    SvaraRadera
  5. Grattis till ditt jubileum och tack själv härliga du ... så mycket fint du gör och så dessa texter till - helt fantastiskt kreativt och vackert!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack. Blir så rörd av all vänlighet.
      Varm kram

      Radera
  6. Tack själv! Jag gillar din blogg, dina målningar och dina dikter skarpt. Dina målningar är alltid fantastiska och dina texter är underfundiga och smarta. Jag är storligen imponerad av din kreativitet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack Per-Anders för de synnerligen vänliga och uppmuntrande orden. Guld värda.

      Radera
  7. Jag beundrar din kreativitet, ihärdighet, dina härliga målningar och dikter! :-)
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera